Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa


Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego


Nazwa i adres podmiotu publicznego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Wałbrzychu, ul. Hirszfelda 1
Numer identyfikacyjny REGON
00069099600000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.


Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
psp15@walbrzych.edu.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
administracja@psp15.edu.pl
Telefon kontaktowy
748415189
Data
2021-03-18
Miejscowość
Wałbrzych
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Powiat m. Wałbrzych
Gmina
M. Wałbrzych
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ X ] 2) wojewody


Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
1


1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
[ X ] NIE


2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?
[ X ] NIE


3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] NIE


4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
[ X ] TAK


5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[ X ] TAK


Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Do wejścia głównego prowadzi droga wewnętrzna, wejście znajduje się powyżej wysokości poziomu ulicy, pomieszczenia zlokalizowane są na 3 poziomach, wejście jest ogólnodostępne, do głównego wyjścia prowadzą wytyczone drogi ewakuacyjne, drzwi wejściowe mają ponadstandardową szerokość futryny ok. 90cm. szer., klamki umieszczone są na standardowej wys. od posadzki, brak kontrastu klamki, brak informacji głosowej, przy drzwiach głównych umieszczono domofon. Dojście do poszczególnych pomieszczeń na parterze budynku jest częściowo dostosowana dla osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, hol jest szeroki, futryny drzwi wejściowych do pomieszczeń - szerokie.Na parterze znajduje się wykaz informacji w zakresie poruszania się po budynku. Brak oznaczeń w alfabecie Braille'a na terenie obiektu.Osoby niepełnosprawne ruchowo mogą poruszać się po parterze budynku bez barier architektonicznych. Wejście na wyższe poziomy
jedynie schodami. W budynku nie ma windy.


Dział 2. Dostępność cyfrowa


1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0


Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url psp15.walbrzych.edu.pl
ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-23
ID a11y-url psp15.walbrzych.sisco.info
ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-23


2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0


Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:


Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:


Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna: brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów, brak możliwości włączenia tekstu odczytywanego maszynowo, mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności, strona internetowa dostosowana została w zakresie zmiany kontrastu oraz wielkości czcionki, dokumenty tekstowe mogą nie zawierać tagów oraz zawierać nieopisane elementy graficzne(były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych), serwis może zawierć dokumenty PDF, które powstały w wyniku skanowania obrazów, nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR, tabele osadzone w treści dokumentu mogą nie posiadać nagłówków, opisów kolumn i wierszy, sporadycznie napotkamy ogłoszenia w formacie jpg


Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych [ X ] NIE
e. Przesyłanie faksów [ X ] TAK
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE


2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X ] NIE


Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
2


3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] Na części stron tak, na części nie


W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:
1
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] TAK


4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym


1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[ X ] NIE


2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X ] NIE


3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?
[ X ] NIE


4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X ] NIE

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData