Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Wałbrzych, 12.07.2010r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15
im. Jana Kochanowskiego
w Wałbrzychu
ul. Hirszfelda 1
58-309 Wałbrzych
tel/fax (74) 841 51 89
sekretariat@psp15.edu.pl
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację usługi o wartości szacunkowej poniżej równowartości 14000 euro
 
 
I. ZAMAWIAJĄCY
 
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu
ul. Hirszfelda 1, 58-309 Wałbrzych
NIP: 886-10-32-827, REGON: 000690996
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1.   Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup wraz z dostawą i ewentualnym montażem pomocy dydaktycznych do miejsca zabaw w szkole w ramach programu rządowego „Radosna szkoła” o łącznej wartości 12000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
 
2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
 
Aranżacja miejsc zabaw dla dzieci zakłada wyznaczenie w nich następujących stref:
  • strefę pierwszą – wyposażoną w pomoce dydaktyczne zaspokajające przede wszystkim potrzebę ruchu dzieci;
  • strefę drugą – wyposażoną w pomoce dydaktyczne rozwijające potrzeby edukacyjne dzieci i usprawniające ich umiejętności w zakresie małej motoryki, ale umożliwiającą również relaks i rozwijanie indywidualnych zainteresowań.
 
Wyposażenie strefy pierwszej: atrakcyjne, miękkie elementy (zabawki oraz sprzęt sportowy), umożliwiające ćwiczenia ruchowe oraz gry i zabawy angażujące fizyczność dziecka, a tym samym wpływające pozytywnie na jego rozwój – kształtowanie psychomotoryki, pamięci, charakteru i umiejętności społecznych, rozwijanie orientacji przestrzennej i koncentracji w sposób przyjazny dziecku.
Przykładowe elementy wyposażenia strefy pierwszej: piłki, piłki skaczące, wałki sensoryczne, tory przeszkód z kolorowych elementów z tworzywa, umożliwiające tworzenie układów prostych, kolistych i falistych, materace, schodki, rampy, opony, zestawy figur geometrycznych oraz inne przyrządy do balansowania ciałem, kształtki do ćwiczeń równowagi, kostki-klocki z pianki, konstrukcje różnorodnych elementów z możliwością łączenia w kombinacje i tory przeszkód do: leżenia, czołgania się, przeskakiwania, zjeżdżania, przechodzenia, a także do ćwiczeń i zabaw ruchowych oraz zajęć usprawniających. Ewentualne wyposażenie dodatkowe: drabinki, tory przeszkód
i równoważnie, wykonane z elementów drewnianych, w liny zawieszane sizalowe lub tworzywowe i siatki o dużych oczkach do wspinaczki, w zestawy do ćwiczeń gimnastycznych z możliwością swobodnego ich łączenia, pozwalających na budowanie różnorodnych konstrukcji.
 
Wyposażenie strefy drugiej: gry planszowe, układanki, puzzle i gry logiczne, angażujące myślenie logiczne, z wykorzystaniem zabawy, a także w sposób umożliwiający kształtowanie dziecięcych uzdolnień: plastycznych, konstrukcyjnych, muzycznych czy tanecznych, miękkie materace, pochylniach lub pufach umożliwiające wypoczynek.
 
Wszystkie elementy wyposażenia miejsc zabaw dla dzieci, wykonane z pianki (pokrytej kolorowymi, łatwymi do zmywania tkaninami), z drewna lub z innych materiałów – winny posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi.
 
3.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 
4.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
 
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – sierpień/wrzesień 2010r.
 
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
 
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
  • nazwę i adres oferenta, numer telefonu,
  • opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
  • wartość oferty (brutto),
  • termin ważności oferty.
Wskazane jest, by oferta zawierała również inne, dodatkowe informacje, np. warunki gwarancji, dodatkowe funkcje dostawy, warunki płatności i dostawy, możliwe do uzyskania upusty, maksymalny czas realizacji, kosztorys ofertowy itd.
Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym oferenta lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez oferenta.
 
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.   Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@psp15.edu.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Wałbrzychu, ul. Hirszfelda 1, 58-309 Wałbrzych do dnia 05.08.2010r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców
lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie
nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2.    Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 07.08.2010r. a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej placówki pod adresem: http://psp15.walbrzych.sisco.info.
3.   Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.   Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6.   Oferty złożone w pierwszym terminie zachowują ważność, o ile oferenci nie zdecydują inaczej.
 
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę odnoszącą się do przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Wałbrzychu z tytułu przygotowania i złożenia swojej oferty na to zapytanie.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Wałbrzychu zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru wykonawcy bez podania przyczyn.
 
Podpisał:
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15
im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu
mgr Paweł Łuczyński
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 433
Podmiot udostępniający: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15
Nazwa dokumentu: ZAPYTANIE Z DNIA 12.07.2010R.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Admin
Osoba, która udostępnia informację: Admin
Data wytworzenia informacji: 13.05.2021 10:51:43
Data udostępnienia informacji: 13.05.2021 11:02:14
Data ostatniej aktualizacji: 13.05.2021 11:02:09
Rejestr zmian