Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OGŁOSZENIE

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu

ul. Hirszfelda 1, 58-309 Wałbrzychu

 

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

starszego referenta w wymiarze ½ etatu

 

  1. Wymagania niezbędne

    • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
      o pracownikach samorządowych (Dz. U. z ):

      - jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;

      - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

      - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

    • wykształcenie średnie i dwa lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe;

    • doświadczenie w zakresie funkcjonowania sekretariatu szkoły lub innych zbliżonych stanowisk.

       

  2. Wymagania dodatkowe

    • praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywani zadań na ww. stanowisku pracy, w szczególności następujących aktów prawnych w zakresie ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe, ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o systemie informacji oświatowej, ustawy o ochronie danych osobowych;

    • Znajomość procedur postępowania administracyjnego;

    • mile widziane udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy sekretariatu szkoły);

    • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji w placówce oświatowej;

    • praktyczna znajomość programów niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu szkoły (tj. programów PABS, OSON, NABO, SIO)

    • łatwość w redagowaniu pism urzędowych;

    • umiejętność interpretowania przepisów prawa,

    • znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;

    • komunikatywność, obowiązkowość, dokładność w działaniu;

    • umiejętność pracy w zespole;

    • dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność zarządzania czasem;

    • samodzielność i odpowiedzialność;

       

  3. Zakres zadań przewidzianych dla ww. stanowiska obejmuje:

    1. Realizacja zadań związanych z bieżącą obsługą sekretariatu, w tym:

    • wysyłanie, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji;

    • przygotowywanie pism zgodnie z zapotrzebowaniem Dyrektora Szkoły,

    • obsługa interesantów szkoły;

    • przygotowywanie zamówień w związku z zakupami niezbędnymi w prawidłowym funkcjonowaniu szkoły;

    • przekazywanie zatwierdzonych wykazów do Centrum Obsługi Jednostek Miasta;

2. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem obsługi uczniów placówki:

      • prowadzenie Księgi Uczniów i Księgi Ewidencji Uczniów z obwodu placówki;

      • prowadzenie ewidencji uczniów w programie OSON;

      • koordynowanie procesu rekrutacji do klas I w programie NABO;

      • wydawanie legitymacji szkolnych oraz zaświadczeń;

      • przygotowywanie arkuszy ocen;

      • koordynowanie procesu przyjęcia i odejścia ucznia w czasie trwania roku szkolnego;

      • przygotowywanie danych oraz sporządzanie sprawozdań do Systemu Informacji Oświatowej związane z ewidencją uczniów oraz wyposażeniem placówki;

      • przygotowywanie dokumentacji związanej ze szkoleniami nauczycieli;

3. Inne prace zlecone przez dyrektora szkoły zgodnie z charakterem zatrudnienia.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

    Starszy referent w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 im. Jana Kochanowskiego
    w Wałbrzychu to stanowisko administracyjno- biurowe, dla którego zakres podstawowych obowiązków wynika z zadań realizowanych przez placówkę, uwzględnia także pracę
    w terenie. Pracownik zatrudniony na powyższym stanowisku, wykonywać będzie głównie prace biurowe z obsługą komputera. Pomieszczenie sekretariatu spełnia warunki w zakresie oceny ryzyka zawodowego. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera 4 godz. dziennie.

     

  2. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację
      o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem,

    • list motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny
      nr telefonu,

    • kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

    • kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy: tj: świadectwa pracy,

    • wypełnione oświadczenie kandydata do pracy wraz ze zgodą, podpisane własnoręcznym podpisem, którego wzór dostępny jest w załączniku.

 

Brak podpisów na CV, liście motywacyjnym, oświadczeniach i zgodzie będzie uznany
za brak spełnienia wymagań formalnych !!

 

UWAGA: zgodnie z regulaminem naboru pracowników na wolne stanowisko urzędnicze w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu, dokumenty aplikacyjne osób nie wyłonionych w procesie rekrutacji, mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeżeli dokumenty nie zostaną odebrane w ciągu dwóch tygodni od zakończenia naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

 

  1. Informujemy, że w miesiącu grudniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

     

  2. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem stanowiska jakiego oferta dotyczy oraz z podanym adresem zwrotnym w terminie d0 03.02.2023r. na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Jana Kochanowskiego, ul. Hirszfelda 1, 58-309 Wałbrzych.

    W terminie 7 dni po upływie terminu złożenia dokumentów, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni w formie telefonicznej lub/i mailowej do drugie etapu naboru. Informacja o wynikach będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

 

 

Klauzula informacyjna wobec kandydata do pracy

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana oraz dziecka danych osobowych jest Publiczna Szkołą Podstawowa Nr 15 im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu, reprezentowana przez Dyrektora szkoły
    z siedzibą ul. Hirszfelda 1, 58-309 Wałbrzych, tel: (74) 8415189 adres poczty e-mail: sekretariat@psp15.edu.pl

  2. W PSP Nr 15 w Wałbrzychu został powołany Inspektor ochrony danych osobowych
    Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu email iod2@synergiaconsulting.pl lub pisemnie na adres Administratora wskazany w pkt. 1

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia procesu rekrutacji pracownika na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, obowiązki prawne ciążące na Administratorze w związku
    z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043,1495 z późn zm.),

  2. obowiązki prawne związane z realizacją procesu nauczania, działalnością wychowawczą, opiekuńczą oraz innych działań statutowych w szczególności wynikających z ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U.
    z 2019r. Poz. 1481, 1818 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2016r., prawo oświatowe (Dz. U. z 2019r. poz. 1148, 1078 z późn. zm.)

  3. rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej. (Dz.U. 2018 poz. 2369 z późn. zm.)

  4. art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych) w związku z dobrowolnie podanymi danymi w sekcji inne formularza kandydata do pracy.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być

  1. członkowie komisji rekrutacyjnej;

  2. osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez administratora,

  3. podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, firma audytorska.

  1. Pani/Pana dokumenty rekrutacyjne będziemy przechowywać przez okres 14 dni od momentu zakończenia procesu rekrutacji, celem ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Po tym okresie dokumenty rekrutacyjne zostaną zniszczone.

  1. Posiada Pani/Pan prawo do;

  1. dostępu do treści swoich danych,

  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

  3. żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO (z zastrzeżeniem ust 3 lit b,e)

  4. prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,

  5. ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 RODO,

  6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r.,

  7. prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1. a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  1. Podanie danych osobowych w zakresie pkt 1-11 niniejszego formularza jest wymogiem ustawowym, podanie pozostałych danych w sekcji inne jest dobrowolne.

  2. Pani /Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 212
Podmiot udostępniający: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15
Nazwa dokumentu: starszy referent 1/2 etatu- 2023r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Admin
Osoba, która udostępnia informację: Admin
Data wytworzenia informacji: 20.01.2023 08:58:02
Data udostępnienia informacji: 20.01.2023 09:01:24
Data ostatniej aktualizacji: 15.02.2023 14:50:12
Rejestr zmian